фото роликового конвеєра, ролики для транспортерів, точений корпус ролика

Ролики для транспортерів та конвеєрів – види та характеристика

     У виробничих приміщеннях зустрічається досить велика кількість різних конвеєрів, які суттєво спрощують завдання з транспортування вантажу і матеріалів. Подібна конструкція представлена ​​поєднанням різних вузлів і деталей. Високий ступінь продуктивності забезпечується шляхом установки конвеєрних опорних елементів, які характеризуються різними особливостями. Розглянемо докладніше таку деталь цієї конструкції, як конвеєрні ролики.

     Ролики є одним з головних конструктивних елементів горизонтальних конвеєрів. Саме завдяки йому і здійснюється переміщення конвеєрної стрічки. Однак, не варто забувати про те, що в залежності від умов експлуатації ролики повинні володіти різними характеристиками.

     Далі представлені ролики, які так чи інакше сьогодні використовуються в конструкції стрічкових конвеєрів:

  • ролики дефлекторного типу;

  • амортизувальні ролики;

  • плоскі конвеєрні ролики (обертаються навколо власної осі);

  • ролики з текстоліту (застосовуються на шкідливих виробництвах);

  • струшуючі ролики.

     Використання дефлекторних роликів вважається найбільш поширеним. Подібні частини конвеєра забезпечують неможливість зміщення стрічки під час роботи конвеєра.

     Текстолітові ролики застосовуються на виробництвах шкідливих і небезпечних речовин. Вони ефективно запобігають можливість самозаймання небезпечних вантажів у разі підвищеного тертя.

     Не варто забувати про те, що ролики для конвеєрів можуть диференціюватися і за типом умов експлуатації: легкого, середнього і важкого типу.

     Досить великого поширення набули гумові ролики для конвеєрів. Це пов’язано з тим, що матеріали при виготовленні характеризуються відносно невисокою вартістю. Гума характеризується високими амортизаційними властивостями, внаслідок чого відбувається ефективне гасіння вібрації. В якому вигляді проводиться випуск виробу багато в чому залежить від певних технологічних стандартів.

     Транспортерні конвеєрні деталі при цьому повинні мати дуже високу зносостійкість, а також мати певні розміри, які також стандартизовані.

     Гумові ролики класифікують за різновидами підшипникових щік.

     Виділяють три типи:

  • Точений корпус, який виготовлений зі сталі.

  • Штампований варіант виконання зі спеціальним отвором під підшипник.

  • Корпуси, які виготовляються з пластмаси (Вони набули досить великого поширення, що пов’язано з їх невеликою вагою і вартістю).

     Вельми часто сталеві ролики для конвеєрів футеруються за допомогою звичайної гуми, щоб збільшити терміни експлуатації конвеєра, бо це забезпечує зниження тертя.

     Крім того, досягається істотне зниження рівня шуму, що особливо рекомендовано для цехів, які мають невелику площу.

     Не будемо заперечувати, що одні й ті ж ролики не можуть бути використані на різних конвеєрах, навіть в разі ідеального конструктивного збігу. Річ у тому, що умови експлуатації задають основний вектор вибору.

     Чим складніше та абразивніше сировина (наприклад, кар’єр з видобутку піску), яку доводиться переміщати по конвеєру, тим швидше його конструктивні частини виходять з ладу.

     Безумовно, якість виготовлення ролика є причиною відсутності необхідності в подальшому його систематичного обслуговування.

     Більш того, сьогодні багато роликів для конвеєрів навіть не вимагають використання мастила.

кнопка для поширення у twitter кнопка для поширення у facebook