Покроковий алгоритм дій при створенні великогабаритних металоконструкцій

Спорудження великогабаритних металоконструкцій для елеваторів, зерноховищ, ангарів

Покроковий алгоритм дій при створенні великогабаритних металоконструкцій

     Більша частина зерносховищ України (близько 70%) потребує повної реконструкції. Та за підрахунками експертів часто буває так, що витрати на спорудження такого елеватора будуть набагато більшими, ніж у новозбудованого зерносховища.

     Тому виробники агропромислового комплексу частіше беруться за оновлення матеріальної бази й інвестування у нове будівництво великогабаритних металоконструкцій. 

 То ж щоб створити якісну функціональну будівлю, варто крок за кроком розібрати алгоритм дій замовника елеватора:

 1. Визначити розташування, форму і величину місця будівництва в залежності від потужностей:

Найоптимальніше, якщо ділянка буде правильної геометричної прямокутної або квадратної форми.

Якщо проєкт передбачає залізничну гілку, варто подумати про відстань залізничної станції.

     Щодо розміру ділянки, то вони мають бути прямопропорційними потужностям. Наприклад, для спорудження елеватора потужністю 20 тис. т підійде ділянка розмірами 1,5-2 га, а для елеватора на 100 тис. т – 3-4 га.

Крім того, потрібно врахувати можливі обмеження ділянки перед тим, як приймати рішення щодо її вибору. Серед них:

  • можливість підключення газу та електрики;
  • санітарні відстані;
  • відстані від високовольтних ліній та газопроводів;
  • відстані від авто та залізничних магістралей і т.д.

Для цього потрібно визначитись з генпідрядником, адже передпроєктні роботи будуть визначальними \ для майбутньої концепції об’єкту.

2. Визначити постачальника обладнання.

     Перше за все, треба визначитись, стосовно того, чи це будуть українські, чи закордонні виробники обладнання.

     Далі, якщо виробник іноземний варто врахувати затрати митних процедур та платежів, а також усі витрати що супроводжують транспортування обладнання з-за кордону.

     В середньому, затрати на іноземні матеріали складуть додатково приблизно 10-20% від вартості обладнання. Варто врахувати і ризики нововведень у митному законодавстві і затримки на кордонах, коли роботи потрібно закінчити до певного терміну.

     Крім того, слід розуміти, що з-за кордону складніше зробити термінове доправлення в разі некомплектного постачання.

3. Визначити концепцію об’єкту.

 Мається на увазі розробка:

  • генплану;
  • логістичної схеми;
  • технологічної схеми.

     Ці три концепції розробляються спільно з проєктантом, виробником/постачальником обладнання та технологом компанії.

     Генплан та вертикальне планування прописується залежно від ландшафту місцевості та форми ділянки.

     Логістична схема обумовлена розташуванням під’їзних шляхів, лабораторії вагової, а також найзручнішого внутрішнього маршруту транспорту.

     Технологічна схема передбачає розробку усіх теоретично можливих маршрутів. Адже, як показує досвід під час ведення об`єкту в експлуатацію вони обов`язково стануть у пригоді. Цій схемі варто приділити достатню увагу на етапі планування ще й тому, що впроваджувати зміни у проєкт після того, як почалось будівництво може набагато витратніше, а іноді навіть неможливо.

     Як показала практика досвід підтверджує, що день додаткового планування економить 5 днів будівництва.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *